5 Nisan 2015 Pazar

" Rather Be " nin klibini anlamayanlar , haklıymışız...


" Rather Be " önce radyoda duyup hoşuma giden sonra klibini gördükten sonra klibin ne anlattığını düşünmekten bir daha adamakıllı dinleyemediğim şarkı...
Bu sabah yine bu şarkıyı duydum ve evet buna bir son vermeliyim ! 
Benim kadar merak ettiniz mi bilmiyorum ama bu klibi kimsenin anlamadığını biliyorum.Ama merak etmeyin anlamamakta haklıymışız.


Baş roldeki japon kız Clean Bandit grubunun büyük hayranlarından biri.Ve klipte onun sıradan bir gününün nasıl geçtiği gösteriliyor.


Clean Bandit dinlerken sokaklarda yürüyor , motoruna biniyor , balık alıyor , sabah kedisiyle uyanıyor....


Sonra da grubun Japon Hayranı gün içerisinde Clean Banit' in logoları ve grup üyelerinin halüsinasyonlarıyla karşı karşıya kalıyor.


Buymuş....Anlamamakta haklıymışız ve grubun üyelerinin resmine bakınca klibin sonunda yüzünden maskeyi çıkaran kıvırcık adam da halüsinasyon oluyor böylece.


Grubun adını ilk defa duyanlar ve logosunu tanımayanlar için gerçekten anlaşılmaz bir klip...
Ama grubun takipçilerinin de anladığından şüpheliyim :)

Bir anda eleştirmen kesilmek istemezdim ama sadece hayranları olan japon kızla şarkıyı söyleselermiş daha hoş olmaz mıymış ???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder